Roadtrippers, interview Kampioen ANWB

Een tijdje geleden plaatste de Kampioen van de ANWB een oproep op wat voor manier lezers dit jaar van plan zijn met vakantie te gaan. Ik, die mij voor had genomen niet meer op dergelijke oproepen te reageren, kon het weer eens niet laten om zonder medeweten van R de Kampioen toch een berichtje te sturen, waarin ik vertelde dat er bij ons in de planning staat om met een camper naar Noorwegen te reizen. 
Zowaar kreeg ik een mail terug dat het ze leuk leek om ons te interviewen en een aantal foto's te maken. Dus heb ik heel voorzichtig R in moeten seinen dat wij waren uitgekozen voor een artikel in de Kampioen. Gelukkig was de schok niet zo groot (meer) voor hem. Misschien is hij er ondertussen aan gewend geraakt dat hem het hemd van het lijf wordt gevraagd en hij met zijn hoofd op de foto moet na onze interviews in Zin Magazine, Vrouw Telegraaf en zeven jaar geleden ook al eens in de Kampioen. 


Vandaag kregen we voor het eerst de Kampioen onder ogen waarin het interview met ons en nog twee andere reizigers te lezen is. Het is een erg leuk artikel geworden. Maar vanaf nu neem ik me voor echt niet meer te reageren op dit soort oproepen... denk ik. 



Reacties

  1. Erg leuk interview. 6 weken weg. Heerlijk. En 2000 EUR allin, dat is ook weh knap. Wij zijn al een vierde aan benzine kwijt :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die 6 weken klopt niet helemaal. Dat zijn er 4. Komt dat we tijdens het interview over de reis van vorig jaar hebben gesproken. Die duurde 6 weken. 4 weken is trouwens ook lang genoeg. Dan klopt dat all-inn ongeveer wel. Het is creatief omgaan met uitgaven. Ja, die brandstof, praat me er niet van... Gelukkig is onze camper daar zuinig mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, die reis ging naar de Noordkaap in het kader van Midzomerliefde. Mooie reis was dat en natuurlijk mooi boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's! Door dit artikel besef ik opeens dat wij de Kampioen nog helemaal niet ontvangen hebben, wat raar! Even in de gaten houden. Ik ben benieuwd naar jullie interview!

    Groetjes, Marjon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook wij hebben de Kampioen nog niet ontvangen, Marjon. Wij krijgen hem altijd later dan bijv. onze kinderen. De bezorging zal misschien op postcode of iets dergelijks gebeuren.

    Gelukkig konden wij hem van iemand lenen, anders heeft iedereen het interview en de foto's al gezien, behalve wij. Daar worden we natuurlijk alleen maar ontzettend nieuwsgierig van. Het artikel is in ieder geval geslaagd :-)

    Gr!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inmiddels hebben we de Kampioen ontvangen, dus het artikeltje gelezen en de foto's gezien. Erg leuk! Leuk om te lezen ook dat jullie het in zo'n duur land redden met 2000,00 all in! Ik lees dat dat eigenlijk om 4 weken gaat (en niet om 6) maar dan nog...

    Fijn weekend!

    Groetjes, Marjon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Soms redden we het met nog minder uitgaven, Marjon. Ligt eraan of je lang op een plaats blijft of rondreist. Vooral als je vrij kampeert dan scheelt dat natuurlijk ook al heel wat in kosten.

    We nemen ook het een en ander mee van huis waarvan we weten dat het in Noorwegen niet (overal) verkrijgbaar is of heel erg duur is. Dat zijn zo van die dingen waarmee je rekening kunt houden.

    Gr. en een fijn en zonnig weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts