Missie Midzomerliefde 1

Ja, ze waren onderweg en ik kon bijna niet wachten. Maar vanmiddag was het zover, de post leverde een klein pakket bij mij af. Ongeduldig sneed ik met een mesje het plakband rondom het pakket los en daar lagen ze: de eerste exemplaren van mijn nieuwe roman Midzomerliefde. 
Op zo'n moment stroomt er een niet te beschrijven gevoel door mij heen en denk ik: wat is het iedere keer weer fantastisch om mijn eigen verhaal in boekvorm te zien verschijnen!

Deze exemplaren van Midzomerliefde heb ik om een bepaalde reden alvast van mijn uitgever toegestuurd gekregen. We hebben er een doel mee voor ogen en met dat doel ga ik vanaf nu aan de slag. Laten we het doel Missie Midzomerliefde noemen. Waarom? Dat zullen jullie vanzelf merken. Dus blijf vanaf nu mijn blog in de gaten houden of kijk op Facebook of Twitter voor meer nieuws over Midzomerliefde.




Reacties

Een reactie posten

Populaire posts